Kontakt

Har du spørgsmål, problemer, nyheder, eller andre ting, du gerne vil fortælle os om? Så send os en e-mail ved at udfylde felterne nedenfor.

Hyppige spørgsmål

Betalingsmetoder
Vi tager imod følgende betalingsmetoder:
Visa, MasterCard, Visa-Dankort, Dankort, Klarna, Diners Club, Visa Electron, Maestro, Paypal.
 
Hvornår trækker i pengene?
Vi trækker først pengene, når ordren er sendt afsted fra vores lager i Kolding.
 
Er det sikkert at bestille online?
Vi har høj fokus på betalingssikkerhed, så du kan føle dig tryg når du handler hos os. Alle kortoplysninger krypteres med den såkaldte SSL ( Secure Socket Layer) protokol via vores samarbejdspartner QuickPay.
Dette betyder, at uvedkommende ikke kan aflæse dit kortnummer eller andre informationer under transaktionen.

Leveringstid
Ordrer afsendes indenfor 24 timer og vil være fremme inden for 2-7 dage.
 
Hvad skal jeg betale i fragt?
Fragtprisen er 35 kr.
 
Leverer i til flere lande?
Vi leverer til alle lande i Europa
 
Skal jeg betale told på varerne?
Nej, ikke hvis du bor i Danmark eller et andet EU-land. Hvis du bor udenfor EU, så kan der komme told og afgifter på din ordre. Toldreglerne varierer meget fra land til land, så kontakt de lokale myndigheder, hvis du er i tvivl.
 
Kan jeg afhente min ordre hos jer?
Nej, desværre. Vi er en online shop, så vi sender alle varer med posten.

Kan jeg ændre min ordre?
Nej, desværre. Du kan som udgangspunkt ikke ændre en ordre, når du først har godkendt den – men hvis du kontakter os hurtigt, så kan vi måske nå at ændre ordren.
 
Kan jeg annullere min ordre?
Nej, desværre. Ordrene sendes direkte til vores pakkelager for at sikre hurtig leveringstid. Hvis du kontakter os hurtigt, så kan vi måske nå at annullere ordren.
 
Der mangler noget i min pakke. Hvad gør jeg?
Udfyld kontaktformularen med ordrenummer, dit navn og hvilke produkter du mangler.
 
Mit produkt er defekt ved levering
Udfyld kontaktformularen med ordrenummer, dit navn og hvad der er galt med produktet.
 
Varen jeg købte er nu billigere – betaler i differencen tilbage?
Shapelux fører ofte tilbud. Derfor er det ikke muligt at få tilbagebetalt differencen. Når betalingen er gennemført, så har du som kunde accepteret prisen på varen, og af denne grund betaler vi ikke prisdifferencen.
 
Hvordan returnerer / ombytter jeg min vare(r)? 
Skulle du imod forventning ikke være tilfreds med dit køb, kan du gøre brug af din 14 dages returret. Såfremt betingelserne er overholdt, kan du naturligvis returnere dine varer, hvis det sker inden for 14 dage. I tilfælde af at du sender en vare retur, hvor returneringen ikke skyldes en fejl af shapelux.dk, skal du selv afholde omkostningerne til forsendelsen. Du har mulighed for at få pengene retur, hvis den refunderede vare overholder følgende betingelser:

  • Varen er intakt og i ubrugt stand
  • Varen lugter ikke af røg eller mados
  • Varen er ikke blive udsat for fugt e.l.
  • Åbnede Hair Extensions / Parykker tages ikke retur af hygeiejneårsager.

Vi gør opmærksom på at vi ikke refunderer penge for brugte eller beskadigede varer. Produktet skal derfor være intakt. Send derfor varen forsvarligt emballeret, så den ikke tager skade undervejs med posten. I returpakken skal du vedlægge din faktura. Når vi har modtaget din returvare og godkendt den, så vil købesummen blive refunderet til dit kreditkort indenfor få dage. Ønsker du en anden variant skal du lave en ny ordre på shapelux.dk. Du afholder selv omkostninger i forbindelse med returnering. 

Send returvare til: 
Shapelux
Essen 41
6000 Kolding
Danmark

NB: Omkostninger til returnering skal du selv betale.